Kwestia druku etykiet i nie tylko

frowego. Wszystkie zlecenia na taki druk mogą być przyjmowane drogą internetową, chociaż niektórzy klienci mający do zostawienia ważne zlecenia wolą omówić ich szczegóły w czasie osobistej wizyty w drukarni. Samo

Kwestia druku etykiet i nie tylko etykiety spożywcze

Realizacja zleceń na druk cyfrowy

Realizacja zleceń na druk cyfrowy podejmowana jest przez te drukarnie czy punkty ksero, które specjalizują się w wykonywaniu właśnie druku cyfrowego. Wszystkie zlecenia na taki druk mogą być przyjmowane drogą internetową, chociaż niektórzy klienci mający do zostawienia ważne zlecenia wolą omówić ich szczegóły w czasie osobistej wizyty w drukarni.

Samo wykonywanie druku cyfrowego nie zajmuje wiele czasu, a organizacja pracy w drukarni cyfrowej jest nawet o wiele lepsza niż w zwykłym punkcie ksero, dzięki temu, że niektóre zlecenia przyjmowane są wcześniej i wykonywane na konkretny dzień oraz godzinę. W drukarniach wykonywane są także etykiety, które są potem zamieszczane na różnych produktach. Koszty produkcji takich etykiet są uzależnione od ich wielkości oraz ilości.


Wikipedia o zaletach druku cyfrowego

Realizacja zleceń "od ręki". Faza przygotowawcza trwa bardzo krótko i może odbywać się w trakcie drukowania innych zleceń.
Jakość otrzymywanych druków jest znacznie wyższa od wydruków z typowej drukarki lub plotera i jest zbliżona do offsetu.
Prędkość druku jest dużo szybsza niż w typowych drukarkach komputerowych, choć trochę wolniejsza od offsetu (dla typowych maszyn do druku cyfrowego pracujących w technice elektrofotograficznej zamyka się w przedziale od kilku do ok. 200 stron A4 / min)
Możliwość druku na wielu różnych podłożach oraz w szerokim przedziale gramatur.
Brak konieczności przygotowywania formy drukowej znacząco obniża koszty druku, szczególnie przy nakładach małych i bardzo małych, oraz daje bardzo krótki czas uzyskania pierwszej odbitki.


Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Druk_cyfrowy


Etykiety sklepowe

Etykiety naklejane lub nanoszone na różne opakowania spełniają bardzo ważne funkcje. Informują one potencjalnych klientów o cenach produktów, nad kupnem których się zastanawiają oraz o ich najważniejszych cechach. Wśród takich etykiet można wyróżnić etykiety na różnego rodzaju butelki oraz etykiety na alkohol. Zadaniem takich etykiet jest zwrócenie uwagi klientów sklepu na konkretny napój dostępny w sprzedaży.

Poza tym etykiety są nanoszone na różne opakowania spożywcze, zdarza się, że klienci dokonują zakupu tych produktów, które posiadają bardziej rzucające się w oczy etykiety. W sklepach znajduje się także wiele innych etykiet, nanoszonych nie tylko na konkretne opakowania spożywcze, ale również umieszczanych w widocznych miejscach sklepu.



© 2019 http://masakra.com.pl/